Centrum multimedialne wystartuje w listopadzie

Renata Zawadzka
opublikowano: 2000-09-07 00:00

Centrum multimedialne wystartuje w listopadzie

IDEA: Chcemy stworzyć miejsce propagujące idee społeczeństwa informacyjnego, przy ścisłej współpracy z mediami — mówi Monika Długosz, dyrektor ds. klientów strategicznych w Media Trend.

Stolicy brakuje nowoczesnych pomieszczeń konferencyjnych. Tę niszę zamierza wykorzystać spółka Media Trend, która w zmodernizowanym Domu Dziennikarza jesienią uruchomi Centrum Multimedialne Foksal.

Zakończenie prac modernizacyjnych w Domu Dziennikarza zaplanowano na koniec października. Projekt wnętrz nawiązuje do lat 20., w zgodzie ze stylem całego budynku. Jednak w miejscu dotychczasowych mało funkcjonalnych pomieszczeń pojawi się m.in. sala kinowa z pełnowymiarowym ekranem oraz trzy klimatyzowane sale konferencyjne na 500 osób, wyposażone w najnowocześniejsze urządzenia techniki audiowizualnej i teleinformatycznej, m.in. kamery cyfrowe, łącza internetowe ze stanowiskami komputerowymi, profesjonalne systemy nagłośnieniowe.

— Koszt inwestycji szacujemy na kilkaset tysięcy dolarów — mówi Monika Mizielińska-Chmielewska, prezes i właścicielka spółki Media Trend, zarządzającej Centrum Multimedialnym Foksal.

Usytuowana na parterze budynku restauracja także przechodzi metamorfozę. Wraz z ogrodem, którego nową aranżację zaplanowano na wiosnę 2001 r., będzie dobrym uzupełnieniem działalności centrum.

Wynajem sal na konferencje prasowe, wideokonferencje, seminaria, szkolenia, rewie mody, bale, bankiety itp. to tylko część oferty komercyjnej. Spółka zamierza też świadczyć usługi w zakresie obsługi kampanii PR i doradztwa marketingowego.

Obydwa do tej pory nie zawsze ze sobą zgodne stowarzyszenia dziennikarskie SDPR i SDP nie tylko udostępniły firmie (oczywiście za opłatą) pomieszczenia w Domu Dziennikarza, ale i solidarnie zadeklarowały daleko idącą współpracę, m.in. przy organizowaniu konferencji prasowych. W porozumieniu z nimi ogłoszono konkurs na stanowisko dyrektora centrum.

— Chcemy, aby był to dziennikarz, ale o udokumentowanym stażu kierowniczym. Od kandydata oczekujemy przede wszystkim własnej koncepcji funkcjonowania centrum — mówi Monika Długosz, dyrektor ds. klientów strategicznych w Media Trend.