Citibank urządził swój Nowy Jork
Od 31 marca do 1 kwietnia w Warszawie, na stadionie RKS Skra Citibank zorganizował imprezę pod hasłem „Nowy Jork w Warszawie, czyli wiosenne szaleństwo z kartą kredytową Citibank”. Każdy posiadacz wymienionej karty mógł tam kupić do 50 proc. taniej markowe produkty takich firm, jak m.in: Levi’s, Esprit, Marks & Spencer, Pierre Cardin, British Airways, Commercial Union. Stoiska ulokowano w wielkim namiocie opatrzonym tekturową scenografią stylizowaną na Nowy Jork z lat 20., wypełnionym statystami i sprzętem dobranym do realiów epoki. Przez dwa dni odbywały się różnego rodzaju konkursy, pokazy mody i koncerty.
Jak zapewniali organizatorzy, na warszawskiej Skrze pojawiły się tysiące posiadaczy kart kredytowych Citibanku i raczej się nie mylili. Niestety chyba nie wszyscy wychodzili z imprezy z tak dużym entuzjazmem, jakiego życzyłby sobie Citibank.
— Rzeczywiście, szalona impreza, ciekawe, czy organizatorzy zwrócą mi za benzynę — ironizował jeden ze zwiedzających, wsiadając do auta na kieleckich numerach. WS