Citibank zmienił dostęp w sieci

Paweł Zielewski
opublikowano: 22-01-2002, 00:00

Krytykowany za niedostateczne zabezpieczenie dostępu do konta osobistego w Internecie Citibank zmienił zasady logowania się do systemu bankowości internetowej Citibank Online.

Teraz klienci mogą decydować o długości numerycznego hasła dostępu do Citibank Online. Pierwsze logowanie jest związane z nadaniem tzw. i-PIN, składającego się od 4 do 12 cyfr. Od tego momentu klienci logują się do Citibank Online korzystając z tego numeru.

Zdaniem przedstawicieli Citibanku, i-PIN jest rozwiązaniem zwiększającym bezpieczeństwo autoryzacji użytkownika w systemie Citibank Online i udostępnia wyłącznie usługi bankowości internetowej.

Z systemu bankowości internetowej Citibank Online korzysta już ponad 41 tys. użytkowników.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Zielewski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Citibank zmienił dostęp w sieci