Co piszą o Polsce: Bliźniacy psują wizerunek kraju

DI
04-10-2007, 00:00

Wally Olins, brytyjski specjalista od marek i stylu, zatrudniony ponad trzy lata temu przez Krajową Izbę Gospodarczą, by zmienić wizerunek Polski jako zaściankowego kraju na bardziej nowoczesny, uważa, że bracia Kaczyńscy „to z punktu widzenia public relations katastrofa, szargająca imię kraju”.

„Z powodu polityki w sferze aborcji i praw gejów zaczęli być postrzegani jako ograniczeni umysłowo i homofobiczni. Spory z Niemcami uznano za przeraźliwie nacjonalistyczne. Nieumiejętność zawierania kompromisów na szczytach Unii krytykowano jako małostkową i nieprofesjonalną.” (...)

„Próbowaliśmy znaleźć jakiś pomysł na ten kraj, przypisać mu jakiś charakter. W przypadku Włoch jest to styl, w przypadku Hiszpanii — pasja. Polska odznacza się kreatywną niesfornością” — powiedział Wally Olins.

Jednak wobec „rozpętanej przez Kaczyńskich negatywnej machiny public relations Olins i jego zespół poddali się — pisze „Daily Telegraph”.

„Daily Telegraph”, 3 października 2007 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Co piszą o Polsce: Bliźniacy psują wizerunek kraju