"Obecna działalność skoncentrowana głównie wokół sektora telekomunikacyjnego została rozszerzona o specjalistów z obszarów takich jak: CRM & Marketing z flagowymi produktami takimi jak Comarch Loyalty Management, Gamification czy platformy analityczne; rynki finansowe z ofertą dla banków (...); telemedycyna skupiająca się wokół nowoczesnych technologii usprawniających proces obsługi pacjenta oraz placówek medycznych" - czytamy w komunikacie.
Od 2004 roku Comarch posiada biuro w Dubaju, które obsługuje klientów z branży telekomunikacyjnej w takich krajach jak Zjednoczone Emiraty Arabskie, Katar, Jemen czy Iran. Aktualnie działalność biura w pierwszej kolejności skupia się na klientach z regionu GCC (Gulf Cooperation Council w skład którego wchodzą: Zjednoczone Emiraty Arabskie, Katar, Oman, Arabia Saudyjska, Bahrajn, Kuwejt) oraz Azji i Afryki. Comarch jest także obecny na rynku tureckim.
Comarch S.A. specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych.
Comarch rozszerzy ofertę na Bliskim Wschodzie, otworzy data center dla regionu
Comarch rozwija struktury na Bliskim Wschodzie, rozszerzając ofertę o produkty z branż: CRM & Marketing, rynki finansowe i telemedycyna, podała spółka. Najbliższe plany dotyczą również otwarcia data center oraz stworzenia pierwszej linii wsparcia dla klientów z regionu.