Comeback Samonka

KA
opublikowano: 12-08-2009, 00:00

Długoletni szef polskiego Symanteca wrócił do branży. Ma pomóc w ekspansji konkurencyjnego Trend Micro.

Długoletni szef polskiego Symanteca wrócił do branży. Ma pomóc w ekspansji konkurencyjnego Trend Micro.

Japońska firma Trend Micro powierzyła Jarosławowi Samonkowi stanowisko regionalnego menedżera odpowiedzialnego za sprzedaż rozwiązań korporacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Z Trend Micro związał się w kwietniu 2009 r., natomiast poprzednie dwa lata spędził poza branżą informatyczną. Wcześniej tworzył i przez osiem lat kierował polskim oddziałem amerykańskiego Symanteca, firmy konkurencyjnej wobec Trend Micro.

Głównym zadaniem Jarosława Samonka jest wzmocnienie obecności japońskiej marki w świadomości dużych przedsiębiorstw.

— Chcemy uświadomić potencjalnym klientom, że Trend Micro to nie tylko antywirusy, ale też rozwiązania do zabezpieczania centrów danych. Produkty te nie były dotychczas promowane w Polsce. Część z nich trafiła zaś do naszego portfolio dopiero po przejęciu firmy Third Brigade. Te produkty w ogóle nie były sprzedawane w Polsce — zaznacza Jarosław Samonek.

Po kwietniowym dokaptowaniu do spółek Clico i Dagma firmy RRC, Trend Micro nie planuje zwiększać liczby dystrybutorów, czyli podmiotów, które kupują software bezpośrednio u producenta, a następnie rozprowadzają go wśród tzw. partnerów handlowych, tj. firm sprzedających go bezpośrednio użytkownikom końcowym. Liczba partnerów handlowych ma jednak wyraźnie wzrosnąć.

— Obecnie mamy ich 78. W ciągu roku chcielibyśmy tę liczbę podwoić. M.in. po to, by osiągnąć lepsze pokrycie geograficzne kraju naszą siecią sprzedaży — mówi Jarosław Samonek.

Dodaje przy tym, że mówiąc o partnerach handlowych, ma na myśli nie wszystkich sprzedawców oprogramowania Trend Micro, ale tylko te firmy, których pracownicy legitymują się certyfikatami potwierdzającymi ich kompetencje w zakresie rozwiązań Trend Micro. Ogółem japońskie oprogramowanie sprzedają w Polsce 173 firmy.

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane