Producent gry „Green Hell” wypracował w drugim kwartale 15,2 mln zł zysku netto . To blisko 30-krotnie więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Zysk operacyjny w drugim kwartale wzrósł do 19,5 mln zł z 0,53 mln zł, a przychody do 21,9 mln zł z 0,95 mln zł.
Po pierwszym półroczu spółka ma 16 mln zł zysku netto, 20,2 mln zł zysku operacyjnego i 23 mln zł. Na koniec czerwca Creepy Jar dysponował 18,53 mln zł gotówki.
Skok wyników to zasługa wprowadzenia w kwietniu trybu kooperacji w grze „Green Hell”, który był bardzo dobrze przyjęty i spodobał znaczący wzrost zainteresowania grą.
Łączne Nakłady poniesione przez spółkę do tej pory na produkcje to 6,2 mln zł.
Creepy Jar podał, ze 23 lipca złożył do KNF wniosek ws. zatwierdzenia prospektu emisyjnego w związku z ubieganiem się o dopuszenie akcji spółki na rynek regulowany GPW.