Firma Computer Service Support wprowadziła nowy pakiet usług, obejmujących m.in. gwarantowany czas usunięcia awarii i dostarczenia sprzętu zamiennego.
Firma Computer Service Support (CSS) wprowadziła do swojej oferty pakiet usług o nazwie Kompleksowy Serwis Sprzętowy. Mogą nim być objęte serwery, stacje robocze, desktopy, notebooki, monitory, drukarki i zasilacze awaryjne.
Pakiet usług CSS obejmuje opiekę nad infrastrukturą sprzętową firmy, gwarantując określony czas usunięcia awarii i naprawy lub dostarczenie podobnej klasy sprzętu zastępczego.
— Dostarczenie sprzętu zastępczego nie obejmuje jednak wszystkich możliwych producentów, a nawet w obrębie oferty tego samego producenta jeden model może być objęty tą opcją, a inny nie — tłumaczy Wiesław Wiktorowicz, dyrektor działu serwisu CSS.
Serwisem rozszerzonym mogą być objęte urządzenia niezależnie od tego, czy posiadają gwarancję producenta. Dostosowanie czasu reakcji serwisu do indywidualnych potrzeb klienta rozszerza zaś poziom serwisu ponad standardowe gwarancje producentów poszczególnych urządzeń.
— Gwarantujemy wykonanie usługi, a nie robią tego wszyscy producenci sprzętu. Ich gwarancja obejmuje często tylko podjęcie działania, a nie samo usunięcie awarii — przekonuje Wiesław Wiktorowicz.
W ramach nowego pakietu usług CSS dostępne są trzy tryby serwisowe: NBD, 4/8 i 4/8/24. Serwis NBD oznacza naprawę do końca następnego dnia roboczego od chwili zgłoszenia awarii. Tryb 4/8 gwarantuje maksymalnie 4-godzinny czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii do momentu przybycia serwisanta. Czas naprawy sprzętu wynosi do 8 godzin. Usługa dostępna jest w dni robocze w godzinach 9-17. Serwis 4/8/24 oznacza, podobnie jak przy serwisie 4/8, maksymalnie 4-godzinny czas reakcji i 8-godzinny czas naprawy. Usługa dostępna jest w nim 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.
