Cyfrowy Polsat rusza ze świąteczną ofensywą

MEW
opublikowano: 2012-11-22 11:21

Firma Dominika Libickiego uprościła ofertę, wprowadziła pakiet za 49,90 zł. Rozdaje też tablety i laptopy, oraz wprowadza 20 nowych kanałów

Cyfrowy Polsat zasypie klientów usługami i produktami. Pod hasłem: dla każdego coś miłego.

Dominik Libicki, fot. Marek Wiśniewski
Dominik Libicki, fot. Marek Wiśniewski
None
None

- Wszyscy się nauczyli, że Mikołaj przynosi prezenty pod choinkę nie tylko od rodziców, ale też od operatorów obecnych na rynku. Mówimy klientom: wybieraj mądrze. Święta się skończą, a oferta zostanie – mówi Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu.
Spółka uprości ofertę –wprowadza pakiet za 49,90 zł, który będzie zawierał podstawowe kanały. Dodatkowo, klient może dokupić pakiet sportowy i filmowy. Cyfrowy Polsat oczywiście ma nadzieję m.in. na to, że nowy pakiet przyciągnie klientów płacących do tej pory mniej.

- Liczymy, że nowe pakiety spowodują wzrost ARPU (przychodów na klienta) – mówi Dominik Libicki.

Spółka wprowadza 20 nowych kanałów, w tym cztery HD. Pojawi się m.in. kanał o jedzeniu na licencji Chello - Polsat Food Network, w którym można będzie obejrzeć rywalizację kucharzy i zobaczyć, jak przygotować najprostsze potrawy. Pojawi się też Polsat Film w wersji HD.

- 20 kanałów to ogromny skok programowy, który wprowadzamy ku satysfakcji naszych widzów i w celu polepszenia naszych wyników finansowych – mówi Dominik Libicki.
Za tydzień spółka pokaże odświeżoną iPlę, pozwalającą na oglądanie telewizji przez internet. Klienci Cyfrowego Polsatu będą mieli nawet 50-procentowe rabaty.

Wraz z ofertą będzie można kupić tablety i laptopy, niektóre już za symboliczną złotówkę.