Czas na RFID

Marta Walczak
28-01-2010, 09:55

Dobre opinie operatorów logistycznych skłaniają firmy do wprowadzania technologii, która usprawnia pracę w magazynie.

Warto zainwestować w RFID, bo nakłady szybko się zwracają.
Zobacz więcej

Warto zainwestować w RFID, bo nakłady szybko się zwracają.

RFID — technika radiowej identyfikacji — umożliwia odczyt wielu znaczników równocześnie. A to pozwala zarejestrować zawartość palety z dużą ilością towaru bez konieczności wyjmowania i skanowania osobno produktów. Takie rozwiązanie sprawdza się, gdy na palecie są różne produkty, ale nie wiadomo dokładnie, ile ich jest, lub gdy każdy ma osobny numer seryjny, który trzeba zarejestrować.

Rozwiązania RFID pozwalają na natychmiastową i bezbłędną identyfikację towarów. Czytnik szczytuje dane ze znacznika umieszczonego na produkcie. Nie musi być widoczności między skanerem a kodem. Identyfikatory RFID dostarczają szczegółowych informacji o kodzie, rozmiarze, dacie produkcji i dacie ważności.

— Technologię RFID uzupełnia system głosowy Vocollect umożliwiający dialog między pracownikami a systemem zarządzającym. Praca przebiega wtedy sprawniej i bezpieczniej — twierdzi Frank Rissler, dyrektor ds. rozwoju rozwiązań biznesowych firmy Vocollect.

Więcej w czwartkowym Pulsie Biznesu

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Walczak

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu