Człowiek w centrum uwagi

KOMENTARZ: TOMASZ ŚLĘZAK, wiceprezes Work Service’u
opublikowano: 08-06-2017, 22:00

Sukces można przypisywać nowym technologiom, innowacyjnym produktom czy unikalnym usługom, ale za każdą z nich stoi człowiek.

Dlatego podstawą współczesnego zarządzania musi być postawienie na pracownika, relacje międzyludzkie, zapewnienie pełnego skupienia na kadrach i budowanie na ich podstawie strategii na przyszłość.

TOMASZ ŚLĘZAK, wiceprezes Work Service’u
Zobacz więcej

TOMASZ ŚLĘZAK, wiceprezes Work Service’u Fot. ARC

Jest to szczególnie istotne w kontekście warunków rynkowych, z jakimi mamy do czynienia w całej Europie Środkowej. W Polsce bite są kolejne rekordy najniższych poziomów bezrobocia, a jak wynika z naszych badań, 1/3 firm boryka się z problemami rekrutacyjnymi. Dlatego dziś nie wystarczy tylko oferowanie miejsc zatrudnienia, ale trzeba też przyciągnąć uwagę kandydatów. Kultura organizacyjna firmy przestała być pustym sloganem, ale jest jej wyróżnikiem i powoduje, że ludzie, szukając pracy, wybierają miejsce im przyjazne.

W ramach Grupy Work Service od lat stawialiśmy na rozwój naszego biznesu, co doprowadziło nas do pozycji lidera usług HR w Europie Środkowej. Dzięki tym działaniom powstała międzynarodowa struktura pełna różnorodności i często unikalnych rozwiązań, co pozwoliło na osiągnięcie bardzo ambitnych celów. Jednak na przestrzeni ostatniego roku dokonujemy prawdziwej rewolucji, która zmienia nasze myślenie. Nie zapominając o aspekcie biznesowym, budujemy nowy system wartości, w centrum którego znajduje się człowiek. Nie chcemy być tylko firmą, która daje ludziom pracę. Dlatego realizujemy kampanię „Pracujemy dla Ciebie”, która ma pokazać, że to nie pracownicy są dla nas, ale my dla nich. To ich zaangażowanie stanowi o naszej sile i jest podstawą naszego sukcesu.

W naszym podejściu do ludzi stawiamy przede wszystkim na współpracę i relacje partnerskie. Kładziemy również nacisk na edukację. Pokazujemy zasady działania rynku agencji zatrudnienia oraz istotę pracy tymczasowej. W ten sposób stajemy się bliżsi ludziom, którzy decydują się na budowanie z nami relacji. Przyświeca nam bardzo ważny cel — chcemy być pomostem, który łączy dwie tak różne siły na rynku, jakimi są pracodawcy i pracownicy. To, co robimy, wszystkie standardy obsługi, nowe narzędzia czy procedury są nastawione na kandydata i jemu mają służyć.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KOMENTARZ: TOMASZ ŚLĘZAK, wiceprezes Work Service’u

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu