Czy wiesz, że…

Materiał partnera cyklu
opublikowano: 19-02-2013, 00:00

…wysyłanie paczek może być tańsze i szybsze?

1 września 2012r. Poczta Polska zmieniła swoją usługę kurierską — Pocztex. Nowy Pocztex to niższe ceny i gwarantowana terminowość oraz szereg innych usług dopasowanych do potrzeb klienta.

Dodatkowo klienci biznesowi Pocztexu mogą korzystać z bezpłatnych ubezpieczeń przesyłek w cenie usługi.

Klienci nie ponoszą kosztów prowizji, a Pocztex oferuje ubezpieczenie do 1000 zł dla wszystkich przesyłek.

Jak korzystać z bezpłatnego ubezpieczenia?

Obecni klienci — podpisują aneks do umowy, a nowi — umowę o współpracy. Warunkiem korzystania z oferty jest wyrażenie zgody na członkostwo w Pocztowym Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych. Deklaracja ta nie wiąże się z żadnymi opłatami, prowizjami i innymi zobowiązaniami. Nawet, jeżeli klient nie wyrazi zgody na członkostwo w TUWP, w dalszym ciągu będzie mógł korzystać z usługi dodatkowej „Wartość”.

Wzrost liczby obsługiwanych przesyłek o blisko 70 proc. w styczniu tego roku w porównaniu do stycznia 2012 r. — to dowód na to, jak wielu klientów skorzystało ze zmian w ofercie. Pocztex ma konkurencyjne ceny oraz gwarantowaną (blisko 100 proc.) terminowość. Klienci mogą korzystać nie tylko z ubezpieczenia w cenie, ale i powiadomienia odbiorcy o nadaniu przesyłki przez SMS lub e-mail. Jako jedyny duży dostawca w Polsce, Pocztex oferuje dostarczenie przesyłki do godziny 8 rano, w miastach do 100 tys. mieszkańców.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera cyklu

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu