Dąbrowa Górnicza sprzeda nazwę

DI
opublikowano: 19-01-2010, 13:20

Samorządowe Centrum Sportu i Rekreacji (CSiR) w Dąbrowie Górniczej szykuje się do sprzedaży nazwy tamtejszej Hali Centrum, największego po katowickim Spodku takiego obiektu w regionie.

Strategię sprzedaży naming rights przygotowała firma doradcza Ciszewski Marketing Sportowy.

Hala Centrum ma powierzchnię użytkową 7,5 tys. mkw. Może gościć ponad 3 tys. widzów, z czego 2,4 tys. na trybunach stałych i blisko 0,6 tys. - rozkładanych. Jest przystosowana do rozgrywek piłki siatkowej i ręcznej, koszykówki, piłki nożnej halowej i sportów walki. Ma także kort tenisowy.

Władze CSiR są przekonane, że nazwa hali będzie silnym "nośnikiem" reklamy.

– Mamy rocznie szansę na blisko 3 mln bezpośrednich i poprzez media 40 mln pośrednich kontaktów marki z potencjalnymi klientami. To jest konkretna wartość. Mamy opracowaną strategię marki, strategię działań oraz, co najważniejsze, wiemy jaka jest marketingowa wartość obiektu: finansowa oraz emocjonalna. W 2010 r. zamierzamy rozpocząć działania w celu pozyskania partnera biznesowego – mówi cytowany w komunikacie Henryk Mańka, zastępca dyrektora CSiR w Dąbrowie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane