Delia Cosmetics świętuje 25-lecie

DI
opublikowano: 2023-10-30 13:54

Kiedy Alina i Józef Szmichowie założyli Delię Cosmetics, zaczynali od jednego produktu – rozjaśniacza do włosów eksportowanego do krajów Europy wschodniej. Dziś w portfolio rodzinnej firmy, od 2018 r. kierowanej przez Karola Szmicha, jest kilka tysięcy produktów. Z okazji jubileuszu 25-lecia Delii prezes zapowiedział m.in. dalszy rozwój eksportu.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Delia Cosmetics, polski producent kosmetyków ze Rzgowa pod Łodzią, jest właścicielem marek Delia i Cameleo. Po 25 latach obecności na rynku dysponuje już dwoma zakładami produkcyjnymi i własnymi laboratoriami, które umożliwiają firmie poszukiwanie nowych kierunków rozwoju. Produkty Delii są już dostępne w ponad 60 krajach, lecz Delia ma apetyt na więcej.

Z okazji jubileuszu nestorzy Alina i Józef Szmichowie posadzili drzewa. Ich syn i obecny prezes Delii Karol Szmich podziękował wszystkim pracownikom, a m.in. najdłużej związani z Delią dostali nagrody. Na kanałach komunikacyjnych firmy w mediach społecznościowych pojawiły się też filmy, których bohaterami są jej pracownicy.

25-lecie jest też okazją do podkreślenia dbałości nie tylko o ludzi, lecz także o planetę i zrównoważony rozwój. Firma podaje, że coraz bardziej koncentruje się na produkcji kosmetyków wegańskich z naturalnymi, certyfikowanymi składnikami. Angażuje się też w działania społeczne i filantropijne. Jako strategiczny partner fundacji Gajusz wspiera pensjonariuszy hospicjów. Część dochodów ze sprzedaży henny do brwi i rzęs jest regularnie przekazywana na tę inicjatywę.