Firma Dell wraz z firmą London General Insurance za 149 dolarów netto ubezpiecza na trzy lata notebooki od uszkodzeń spowodowanych nieumyślnie przez właściciela.
Firma Dell uruchomiła program CompleteCare będący opcjonalnym, trzyletnim ubezpieczeniem pokrywającym koszty napraw komputerów przenośnych w razie ich przypadkowego uszkodzenia przez użytkownika. Programem objęte są notebooki serii Latitude i Precision, a także niedostępne w Polsce urządzenia rodziny Inspiron.
— Chcemy powiększać zaufanie nabywców do naszych notebooków. Charakter stosowania komputerów przenośnych w najróżniejszych środowiskach wiąże się ze zwiększonym zagrożeniem uszkodzeniami spowodowanymi np. upuszczeniem czy zachlapaniem płynami. Program CompleteCare został przygotowany z myślą o ochronie klientów przed skutkami tego rodzaju zdarzeń — twierdzi Roman Durka, prezes Dell Computer Polska.
Program CompleteCare jest obsługiwany na podstawie umowy korporacyjnej przez firmę ubezpieczeniową London General Insurance. Ubezpieczenie od niezamierzonych uszkodzeń dotyczy tylko nowych urządzeń i jest opcjonalne.
— Ubezpieczenie CompleteCare nie jest osobnym pakietem, który klient musi wykupić. Jest rozszerzeniem gwarancji, na które klient może się zdecydować lub nie. Jeżeli oferta CompleteCare go zainteresuje, cena zakupu urządzenia jest powiększana o 149 dolarów netto (około 610 zł). Ta suma to jednorazowo wnoszona składka na trzyletnie ubezpieczenie — informuje Roman Durka.
W razie przypadkowego uszkodzenia sprzętu, po zgłoszeniu awarii, wykupienie ubezpieczenia CompleteCare bez dodatkowych dopłat, zapewnia naprawę lub udostępnienie zastępczego notebooka o porównywalnych parametrach technicznych. Aby otrzymać komputer zastępczy należy postępować według standardowej procedury obowiązującej w przypadkach korzystania z serwisu i powołać się na fakt wykupienia opcjonalnego ubezpieczenia. Program CompleteCare jest obsługiwany w godzinach pracy. Dla klientów oznacza to, że awaria, która wydarzyła się wieczorem, może zostać zgłoszona dopiero następnego dnia rano. Czas naprawy uszkodzonego urządzenia ma wynosić nie więcej niż pięć dni roboczych. Usługa CompleteCare wykonywana jest w kraju, w którym została wykupiona, więc uszkodzenie notebooka w czasie pobytu za granicą oznacza uzyskanie pomocy serwisu lub urządzenia zastępczego dopiero po powrocie z wyjazdu.