DHL Express liderem jakości

DI
12-11-2010, 09:32

Firma DHL Express (Poland) została Laureatem i otrzymała Złote Godło w programie konkursowym „Najwyższa Jakość Quality International 2010” w kategorii „QI ORDER – zarządzanie najwyższej jakości”.

Organizatorem przedsięwzięcia jest Forum Biznesu. Patronat objęło Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klub Polskie Forum ISO 9000.  

Do programu zgłoszony został „Kompleksowy system zarządzania jakością DHL Express”. Wdrażany od 1997 roku obejmuje wszystkie jednostki organizacyjne firmy w Polsce, czyli biura, terminale, sortownie, Contact Center i Punkty Obsługi Klienta. Jego celem jest zapewnienie najwyższej jakości usług, doskonalenie procesu obsługi klienta oraz propagowanie działań na rzecz ochrony środowiska, zgodnie ze strategia globalną GoGreen. System potwierdzają aktualne certyfikaty na zgodność z wymogami Norm ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, WSK (Wewnętrzny System Kontroli) oraz europejskim świadectwem Upoważnionego Przedsiębiorcy AEO w wersji pełnej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / DHL Express liderem jakości