DHL wprowadza First Choice

AH
opublikowano: 06-07-2006, 00:00

Deutsche Post World Net ogłosiła rozpoczęcie realizacji kolejnego etapu strategii korporacyjnej. Jej filarem będzie program First Choice. Obejmie on pakiet średnioterminowych inicjatyw poprawiających komunikację Deutsche Post World Net z klientami oraz podnoszących jakość produktów, usług oraz sposobu działania grupy we wszystkich jej jednostkach biznesowych. Pilotażowy program First Choice zostanie wprowadzony w tym roku w wybranych krajach — na całym świecie ruszy w 2007 r.

W realizację pierwszego etapu programu zaangażowanych zostanie blisko 50 tys. menedżerów. Do oceny rezultatów zostaną wykorzystane specjalne karty wyników.

First Choice zastąpi program STAR, który koncentrował się głównie na maksymalizacji efektu synergii wynikającej z integracji firm pod jedną marką DHL oraz obniżeniu kosztów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AH

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / DHL wprowadza First Choice