Dialog kupił nowy software

KA
opublikowano: 21-07-2010, 00:00

Comarch podpisał z Telefonią Dialog umowę na dostawę i instalację platformy usługowej opartej na Soft Switch klasy 5. Dzięki temu Dialog będzie mógł świadczyć usługi głosowe także w technologii VoIP i uruchomić niedostępne dotąd serwisy: hosted PBX, SIP Trunking, VAS, połączenia audio/wideo, połączenia wielostronne, również w modelu pracy grupowej. Umowa dotyczy także integracji platformy z wykorzystywanymi w Dialogu systemami, w tym zarządzania, obsługi klienta oraz z oprogramowaniem bilingowym, także wyprodukowanym przez Comarch. W realizację projektu zaangażowano także firmy BroadSoft, Acme Packet i AudioCodes.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu