Dialog w stolicy

KL
01-03-2010, 00:00

Operator ze Śląska poczyna sobie coraz śmielej. W tym roku chce wydać ponad 100 mln zł. Jedną trzecią — na IPTV.

Operator ze Śląska poczyna sobie coraz śmielej. W tym roku chce wydać ponad 100 mln zł. Jedną trzecią — na IPTV.

Telefonia głosowa, internet, a ostatnio telefonia komórkowa — to nie wszystko. Dialog chce w tym roku położyć szczególny nacisk na telewizję IPTV. Do końca roku chce mieć 50 tys. klientów tej usługi (na koniec grudnia było ich 21 tys.).

— Nasi klienci najczęściej wybierają pakiet telefon, internet i cyfrowa telewizja wraz z wypożyczalną filmów na żądanie. To w tej chwili najważniejszy element naszej oferty, mocno wspierany marketingowo. Dzięki niemu podpisujemy setki nowych umów dziennie — mówi Robert Banasiak, wiceprezes Dialogu.

Ten rok ma być dla operatora szczególny. Firma wyda na inwestycje 100 mln zł. Aż 34 mln zł z tej kwoty pójdzie na rozwój IPTV. Spółka planuje wprowadzanie kolejnych usług w tej technologii. Testuje już m.in. telewizję trójwymiarową.

Ważne dla Dialogu w tym roku jest także wejście na rynek warszawski — na razie z usługami dla biznesu.

— Budujemy w stolicy sieć światłowodową dla naszego klienta. Więcej na razie nie mogę powiedzieć — mówi Robert Banasiak.

2010 r. zakończy się dla Dialogu bardzo istotnym wydarzeniem. Pierwsi klienci zostaną podłączeni do sieci optycznej PON, którą firma buduje m.in. dzięki unijnym dotacjom.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Dialog w stolicy