Diler GSM rośnie na akwizycjach

ŁD
opublikowano: 03-03-2006, 00:00

Skonsolidowane przychody grupy Tell, która pośredniczy w sprzedaży usług operatorów komórkowych, wyniosła w 2005 r. 127 mln zł. W stosunku do roku poprzedniego wzrosły one o 29 proc. Zysk netto wyniósł 3,3 mln zł i wzrósł o 41 proc. lepsze wyniki są rezultatem wzrostu rynku GSM i udziałów w nim sieci Orange, z którą współpracuje Tell, jak też poczynionych w 2004 r. akwizycji. Obecnie Tell posiada 150 punktów sprzedaży, ale chce powiększyć stan posiadania o 100 placówek — głównie przez akwizycje.

— Priorytetem są dla nas punkty sprzedające usługi Orange, ale możliwe, że w tym roku zaczniemy sprzedawać – przez spółki zależne — również usługi innych operatorów — mówi Rafał Stempniewicz, prezesa Tella.

Spółka prowadzi negocjacje z innymi dilerami GSM, ale nie zdradza ich nazw. W tym roku Tell planuje przychody wysokości 152 mln zł i 5,5 mln zł zysku netto. Realizacja planu będzie uzależniona od tempa rozwoju rynku GSM i przejęć konkurencyjnych sieci.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁD

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu