Amerykański koncern poinformował, że jego serwis streamingowy ma już 50 mln subskrybentów.
„The New York Times” zauważa, że to „zdumiewająca” liczba — produkt jest dostępny od zaledwie pięciu miesięcy.

Disney Plus rywalizuje na rynku serwisów streamingowych oferujących filmy i seriale z takimi konkurentami, jak choćby Netflix i HBO GO. Przed uruchomieniem usługi analitycy oczekiwali, że 50 mln subskrybentów uda się osiągnąć dopiero w 2022 r. Dla porównania: wprowadzony na rynek w 2007 r. Netflix ma około 167 mln subskrybentów. Analitycy twierdzą, że Disney Plus korzysta na sytuacji związanej z pandemią, bo wiele osób, siedząc w domach, szuka rozrywki. Dobre wyniki poprawią nastroje w koncernie, gdyż innym gałęziom biznesu koronawirus mocno zaszkodził — zamknięte parki rozrywki, przełożone kinowe premiery i brak transmisji sportowych w kanale ESPN.
Podpis: Łukasz Ostruszka