Disney+ ma już ponad 28 mln subskrybentów

opublikowano: 05-02-2020, 13:53

Koncern Walt Disney pochwalił się, że w pierwszym kwartale dostępności jego płatna usługa streamingu wideo Disney+ pozyskała 26,5 mln subskrybentów.

Według stanu na miniony poniedziałek było już ich łącznie 28,6 mln, wynika z danych zaprezentowanych przez Roberta Igera, dyrektora generalnego medialnego giganta.

Firma w ostatnim kwartale zarobiła netto 2,13 mld USD co daje 1,17 USD na akcję przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 20,86 mld USD.

Po skorygowaniu niektórych pozycji związanych z nabyciem aktywów od 21st Century Fox i innych czynników, Disney odnotował zysk w wysokości 1,53 USD za akcję. Skorygowane zyski spadły z poziomu 1,84 USD na akcję rok wcześniej, a przychody wzrosły z 15,3 mld USD.

Wyniki okazały się lepsze od mediany oczekiwań analityków, która zakładała skorygowany zysk na poziomie 1,46 USD przy przychodach rzędu 20,76 mld USD.

251dc9e0-90f6-11e9-bc42-526af7764f64
To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk, MarketWatch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu