”Dobre Rady” wciąż liderem

Presserwis
opublikowano: 15-06-2009, 08:00

W segmencie miesięczników poradnikowych dla kobiet w pierwszym kwartale br. w porównaniu z tym okresem ub.r. nie ma wielkich zmian. Jedyną poważną jest pojawienie się w zestawieniu (na drugim miejscu) miesięcznika ”Kobieta i Życie” – tytuł ten wrócił na rynek w październiku 2008 roku. 

Liderem segmentu, tak jak przed rokiem, są ”Dobre Rady” (Burda Media Polska) ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 530 530 egz. (wzrost o 4,9 proc. w stosunku do pierwszego kwartału ub.r.). Na drugim miejscu znalazła się ”Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) - 517 831 egz. Tytuł ten wyprzedził pozostałe miesięczniki w segmencie, które zachowały kolejność sprzed roku: ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) – 417 832 egz. (spadek o 13,2 proc.), ”Poradnik Domowy” (Agora SA) – 416 050 (spadek o 8,8 proc.), ”Claudia” (G+J Polska) – 354 654 egz. (spadek o 16,4 proc.), ”Olivia” (Marquard Media Polska) – 238 134 egz. (spadek o 15,6 proc.). Dane o rozpowszechnianiu płatnym razem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. (GK)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Polecane