Drodzy Czytelnicy

Jacek Ziarno
24-11-2006, 00:00

Muzyka łagodzi obyczaje. Podobno. Bo czy death metal albo punk też? Tu już zdania są podzielone. Menedżerowie mają na ten temat swoje zdanie. Ciekawe bywają zwłaszcza opowieści tych, co nie tylko słuchają, ale też grają. Sami albo w firmowych bandach. To hobby, pasja — oczywiste, ale czasem również — skuteczny! — chwyt marketingowy. Lekturę tego tekstu polecam szczególnie. Marketingowym, a raczej reklamowym fortelem jest także dobór twarzy, które klientom i biznesowym partnerom winny się utożsamiać z firmowym znakiem. Precyzyjny i niepozbawiony ryzyka proces. Trzeba gwiazd. A jak gwiazdy — tym razem biznesu — to i ochrona. O bezpieczeństwie: obyczajach, modzie, skuteczności i jak to jest u nas, a jak za granicą opowiadają specjaliści, czyli ci, co stoją mniej lub bardziej widocznie u boku ochranianych. Bezpieczeństwo to zresztą temat coraz bardziej ludzi frapujący — m.in. jeden z najważniejszych motywów, dla których majętni Polacy wybierają ekskluzywne mieszkania w wysokościowcach. Taki defensywny punkt widzenia. Na szczęście lokatorzy w apartamentach na najwyższych piętrach znajdują w nich i inne zalety — choćby panoramę wielkiego miasta. Można zasiąść na tarasie i zadumać się choćby nad urokami Pałacu Kultury. Koniecznie ze szklaneczką sherry w ręku, o którego przygodach dziś także piszemy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Jacek Ziarno

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Drodzy Czytelnicy