Drogie czatboty dla kancelarii premiera

GSU
opublikowano: 2022-01-12 14:59

Za obsługę infolinii oraz dostarczenie i obsługę czatu i czatbota online wykonawcy, którzy złożyli oferty w przetargu, chcą 38,6-67,8 mln zł. To znacznie powyżej budżetu.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • kto złożył ofertę w przetargu
  • na ile wycenili zamówienie poszczególni oferenci
  • jaki jest budżet zamawiającego

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów (KPRM) otworzyła oferty w przetargu na nabycie usług obsługi infolinii, konsultacji online w narzędziu czat i czatbot oraz dostarczenie i obsługę czatu i czatbota online jako narzędzi wsparcia w ramach Portalu RP. Zgłosiło się trzech wykonawców.

Najtańsza okazała się oferta wrocławskiej CCIG Group, która wyceniła usługi na 38,64 mln zł brutto.

Drugą pod względem ceny ofertę złożyło konsorcjum Contact i Trimtab Arteria Management. Jej wartość to 45,4 mln zł.

Najwięcej - 67,8 mln zł - liczy sobie konsorcjum Voice Contact Center i Sentione.

Wszystkie oferty okazały się wyraźnie droższe od budżetu, jaki na zamówienie planowała przeznaczyć KPRM, wynoszącego 28 mln zł brutto.