Dzwoni 18 milionów!

Jacek Zalewski
02-04-2004, 00:00

Doroczne sympozjum miesięcznika „Świat Telekomunikacji”, którego temat brzmiał „Zmiany na rynku telekomunikacyjnym w Europie Środkowej i Wschodniej po rozszerzeniu Unii Europejskiej — kierunki rozwoju rozwiązań i technologii informacyjnych”, było okazją do wręczenia branżowych nagród w ośmiu kategoriach za ubiegłoroczne osiągnięcia.

Złote Anteny 2004 otrzymali: firma — Netia, obiecująca firma — TeliaSonera International Carrier, produkt (sprzęt) — Alcatel Polska, produkt (rozwiązanie) — Siemens, usługa — Polkomtel, kampania promocyjna — Telefonia Dialog, menedżer — Stanisław Szuder (Lucent Technologies Poland), człowiek — 18-milionowy użytkownik telefonii komórkowej.

Statuetkę w tej ostatniej kategorii odebrała Małgorzata Niepokulczycka, prezes Federacji Konsumentów — choć uprawniony był każdy obecny na uroczystości posiadacz komórki. Dobrze, że Wiesław Migut, prezes spółki wydającej „Świat Telekomunikacji”, nie rzucił hasła „kto pierwszy, ten dostanie”, bo mielibyśmy powtórkę z promocji w supermarketach...

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Jacek Zalewski

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Dzwoni 18 milionów!