E-klienci pod lupą

Krajowy Rating Adresów Pocztowych ma ustrzec e-sklepy i banki przed kłopotami z odbiorcami. I wspomoże windykatorów.

Grupa Etendard, operator serwisu Krap24.pl, w obrębie którego tworzony jest Krajowy Rating Adresów Pocztowych, będzie oznaczać adresy, na które wysyłka zamówienia ze sklepu internetowego, korespondencji bankowej czy dokumentów z firmy windykacyjnej okazała się problematyczna.

Uwagi do systemu mają wpisywać sami zainteresowani, czyli sprzedawcy i pracownicy firm, którzy tracą np. na nieodbieraniu przesyłek za pobraniem, nieuzasadnionych reklamacjach, próbach oszustwa ze strony klientów czy na niezaktualizowanych danych korespondencyjnych. Skuteczność serwisu będzie uzależniona przede wszystkim od ich aktywności.

Informacje o poszczególnych adresach będą przechowywane w systemie przez 12 miesięcy. Rynkowa wymiana informacji o „problematycznych adresach” ma zmniejszać ryzyko biznesowe i tym samym niwelować straty przedsiębiorców. — Nasze usługi są bezpłatne — na etapie dodawania własnych wpisów i sprawdzania adresów — zaznacza Mateusz Wójcik, z Krap.24.pl. [ANB]

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / E-klienci pod lupą