E-point pomógł Commercial Union

Kamil Kosiński
opublikowano: 2001-01-15 00:00

E-point pomógł Commercial Union

Firma e-point przygotowała internetowy system sprawdzania stanu konta emerytalnego dla Commercial Union Otwartego Funduszu Emerytalnego BPH CU WBK. Stał się on integralną częścią dotychczasowego serwisu internetowego towarzystwa. Pracownicy e-point stworzyli m.in. specjalny interfejs pozwalający na prezentację na stronie internetowej informacji zawartych w chronionych bazach danych. Transmisja danych jest zabezpieczona 128-bitowym, szyfrowanym protokołem SSL. Aby skorzystać z systemu, konieczne jest wpisanie numeru rachunku i specjalnego kodu, tzw. ePIN-u. Po zalogowaniu się do systemu jego użytkownicy uzyskują dostęp do swojego konta w funduszu i mogą sprawdzić saldo w jednostkach rozrachunkowych, datę ostatniego przelewu i stanu środków pieniężnych na rachunku. Dostępna jest także historia dokonywanych wcześniej operacji. KA