Operator telefonii internetowej zamierza zadebiutować na nowym rynku giełdy. Pieniądze wyda na akwizycje.
Z usług Easycall, alternatywnego operatora telefonii internetowej, korzysta obecnie 200 tys. osób. Spółka chce umocnić pozycję m.in. przez przejęcia, a pieniądze uzyska na New Connect. Według deklaracji operatora, przygotowania do debiutu są poważnie zaawansowane.
— Główny nacisk zamierzamy położyć na poszerzanie bazy klientów — mówi prezes Michał Jakubowski.
Dodaje, że firma chce osiągnąć ten cel dwoma metodami — poprzez przejęcia mniejszych firm świadczących usługi telefonii internetowej oraz rozbudowę sieci sprzedaży, wraz z bardziej agresywnym marketingiem. Firma planuje także wejście w nowe segmenty rynku.
— Planujemy uruchomienie pełnego zestawu usług telekomunikacyjnych, obejmujących telefonię stacjonarną, komórkową oraz dostęp do internetu. Oczywiście w obrębie telefonii komórkowej zamierzamy działać jako operator wirtualny — wyjaśnia Michał Jakubowski.
Operator zamierza również poszerzyć swoją ofertę dla biznesu poprzez wprowadzenie usług typu call center.
200
tys. Tyle osób korzysta z usług telefonicznych Easycall.