Emmerson bliżej parkietu

ANP
opublikowano: 02-09-2010, 17:49

Spółka zna datę debiutu. Intensywnie rozwija sieć własną i franczyzową. Liczy na poprawę wyników.

Emmerson, firma działająca na rynku nieruchomości, prawdopodobnie już 10 września zadebiutuje na rynku NewConnect. Z prywatnej emisji akcji spółka pozyskała 1 mln zł. Pieniądze przeznaczy na uruchomienie systemu franczyzowego i rozbudowę działu handlowego. Już teraz spółka inwestuje na własną rękę.

– W połowie września uruchamiamy w Białymstoku pierwsze biuro franczyzowe. Rozmawiamy z kolejnymi 8 firmami m.in. z Łodzi, Szczecina, Śląska, Lublina, Częstochowy. Planujemy wystartować z biurami w ostatnim kwartale tego roku – mówi Marek Krajewski, prezes Emmersona.

Docelowo ma być około 30 placówek w 2011 r. Jednocześnie Emmerson rozwija sieć własnych punktów. Dziś ma ich w grupie łącznie 17.

– Niedługo otwieramy biuro na warszawskim Ursynowie, a następnie w Płocku. W tym roku może uda się także uruchomić jedno na stołecznej Białołęce. Koszt otwarcia biura w Warszawie to około 50-60 tys. zł – dodaje Marek Krajewski.

Docelowo Emmerson ma przenieść się na główny rynek giełdy. A już pod koniec 2011 r. na rynku NewConnect ma pojawić się spółka z grupy pośrednika – Emmerson Capital. W planach emisja akcji i przeznaczenie pozyskanych pieniędzy na obrót nieruchomościami.

Miniony rok Emmerson zakończył z 18 mln zł obrotu. Dwa lata wcześniej zanotował 25 mln zł.

– W tym roku mamy szansę poprawić zeszłoroczny wynik sprzedaży, a w 2011 r. lub w kolejnym roku powrócić do poziomów sprzed dwóch lat. A może nawet je przekroczymy – ujawnia prezes Emmersona.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANP

Polecane