Jego uczestnicy będą mogli korzystać ze specjalnych cen we wszystkich kanałach sprzedaży, otrzymają też do 3 proc. zwrotu pieniędzy. Wśród innych bonusów jest darmowa dostawa, pakiety audiobooków i ebooków czy zniżki na wydarzenia kulturalne. Ceny pakietów zaczynają się od 6,67 zł miesięcznie przy zakupie usługi na rok.

- Obserwujemy kierunek rozwoju rynku retail i e-commerce, a ten jasno wskazuje na rozwiązania subskrypcyjne. Połączyliśmy wiedzę o preferencjach naszych klientów z globalnymi trendami i otrzymaliśmy usługę skrojoną na miarę współczesnego konsumenta z uwzględnieniem DNA Empiku – czyli mocno postawiliśmy na kulturę i pasje – mówi cytowana w komunikacie Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Grupy Empik.
Sieć ruszyła z szeroką kampanią, promującą nową usługę. Jej „twarzą” jest Monika Brodka.