Eurocash szkoli franczyzobiorców

WIS
20-10-2010, 00:00

Firma hurtownicza uruchamia program podnoszenia kwalifikacji (Akademia Eurocash) dla właścicieli i pracowników niezależnych sklepów detalicznych należących do jej sieci franczyzowych. Dzięki temu około 30 tys. osób będzie mogło przejść szkolenia z zarządzania, finansów, marketingu i obsługi klienta. Uczyć będą ich eksperci Eurocasha, a także Carlsberga, Coca-Coli i Unilevera. Ma to pomóc niezależnym detalistom w konkurowaniu z sieciami hipermarketów i dyskontów.

— Spoczywa na nas odpowiedzialność za zapewnienie konkurencyjnej oferty i możliwości rozwoju lokalnych sklepów — powiedział Luis Amaral, prezes Eurocasha.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Eurocash szkoli franczyzobiorców