ExpertSender złożył prospekt emisyjny

Mikołaj Śmiłowski
opublikowano: 2022-02-11 15:22

Spółka technologiczna zamierza przeprowadzić ofertę publiczną i zadebiutować na GPW.

ExpertSender jest twórcą platformy komunikacyjnej służącej sklepom stacjonarnym oraz internetowym do prowadzenia kampanii marketingowych online. Umożliwia ona komunikację z potencjalnymi klientami za pośrednictwem e-maila, wiadomości tekstowych, reklam pop – up oraz chatbota.

Posiadająca ponad 360 klientów spółka w pierwszych trzech kwartałach 2021 r. osiągnęła 7,2 mln zł zysku EBITDA, o 1,4 mln zł więcej r/r. Przewiduje, że w 2024 r. jej wynik z działalności będzie dwukrotnie większy niż w 2021 r. Jeśli jej prognozy się zrealizują, wypłacona ma zostać dywidenda.

Za 88 proc. przychodów ExpertSender w ubiegłym roku odpowiadała sprzedaż zagraniczna, z czego w 38 proc. w państwach europejskich oraz 24 proc. w Ameryce Północnej. Celem na najbliższe lata jest dalsza ekspansja poza granicę Polski.

Nie są jeszcze znane szczegóły przeprowadzenia emisji. W procesie przygotowania oferty publicznej ExpertSender współpracuje z Ipopema Securities.