Facebook uprawia sport

opublikowano: 21-01-2016, 22:00

start nowego produktu — Sports Stadion

— Z 650 milionami kibiców sportowych, którzy korzystają z Facebooka, jesteśmy obecnie największym stadionem świata — pochwalił się Steve Kafka, menedżer serwisu społecznościowego, ogłaszając start nowego produktu — Sports Stadion.

Specjalna platforma komunikacyjna, będąca dodatkiem do aplikacji mobilnej Facebooka, ma umożliwić wymianę komentarzy na temat ważnych meczów, rozgrywek czy zawodów sportowych między użytkownikami portalu.

Dzięki niej pasjonaci danej dyscypliny będą mieli swoją „niszę”, która ułatwi im śledzenie facebookowych dyskusji na jej temat. Na nowej platformie znajdą m.in. posty znajomych, a także komentarze ekspertów i aktualizowaną na bieżąco informację o wynikach. Facebook podpowie, na którym kanale telewizyjnym można obejrzeć trwający właśnie mecz lub zawody.

Sports Stadium ma wzbogacić doznania kibiców na żywo. — Zbudowaliśmy miejsce w sieci dedykowane sportom, gdzie będziesz mógł odnieść wrażenie, że oglądasz mecz ze znajomymi, nawet jeśli w rzeczywistości nie jesteście w tej chwili razem — zachęca Steve Kafka. Na razie dostęp do nowego komunikatora jest jednak ograniczony do posiadaczy iPhone’ów w USA.

Pierwsza wersja dedykowana jest fanom amerykańskiego footballu. Facebook obiecuje jednak, że w przyszłości rozszerzy ją o innych użytkowników i inne dyscypliny, jak koszykówka i piłka nożna.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu