Facebook wprowadza reklamy na urządzenia mobilne

TR
opublikowano: 08-02-2012, 14:34

Facebook, największa platforma społecznościowa, zacznie umieszczać reklamy w wersji programu dedykowanej na urządzenia mobile – informuje mashable.com.

Użytkownicy aplikacji Facebook na iPady, iPhone’y i urządzenia wyposażone w system Android od marca 2012 r. staną się odbiorcami reklam umieszczonych w portalu.

Fecbook 29 lutego przeprowadzi konferencję prasową,  na której ogłoszone zostaną szczegółowe informacje dotyczące nowej platformy reklamowej.

Facebook, największa platforma społecznościowa, zacznie umieszczać reklamy w wersji programu dedykowanej na urządzenia mobile
Facebook, największa platforma społecznościowa, zacznie umieszczać reklamy w wersji programu dedykowanej na urządzenia mobile
None
None
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TR

Polecane