Falck Medycyna promises many new projects

APA - Austria Presse Agentur
opublikowano: 17-10-2005, 22:01

Warsaw (Puls Biznesu) – Falck Medycyna (FM), the Danish investor present in Poland since 1991, plans many new projects. The National Health Fund says that while signing contracts, private companies will not be treated worse than public ones any longer. Last year, we did not win contracts in several regions because such were political decisions. This was not our best season.

Warsaw (Puls Biznesu) – Falck Medycyna (FM), the Danish investor present in Poland since 1991, plans many new projects. The National Health Fund says that while signing contracts, private companies will not be treated worse than public ones any longer. Last year, we did not win contracts in several regions because such were political decisions. This was not our best season. This year, we are submitting 40 new offers to render emergency services. If we win one third of them, it will be a very good result, Katarzyna Czajka, Falck Medycyna CEO said.

13 new contracts would mean that FM doubles its activities.

On December 12th, the National Health Fund will announce the results of contracts for the year 2006. Till December 31st, we have time to get ready to start those activities. We have nearly 200 ambulances of all types. We are ready to buy necessary cars if needed. 13 new contracts mean 45 new ambulances. One of them costs PLN 300,000-400,000 (EUR 76,800-102,400). We will increase our fleet to 750 vehicles within seven years, Falck’s CEO said.She added that the company is profitable. This year, its sales should grow 30 percent to PLN 68m.

We would be 10 times bigger, had health services been divided from security systems. We have been operating as a separate company for a year now and our market share in the emergency market services has grown from 1 to 7 percent, Ms. Czajka said.

(PLN 1 = EUR 0.256)

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: APA - Austria Presse Agentur

Polecane