FB wpycha się przed NK

KAJ
opublikowano: 2011-08-03 00:34

Badania pokazują, że amerykańska społecznościówka wzmacnia swój wizerunek w Polsce kosztem lokalnego rywala.

Wróble od niedawna ćwierkają, że najnowszy Megapanel pokaże, że największa społecznościówka w Polsce to nie, jak przez lata, Nasza-Klasa a Facebook.

Jakby tego było mało, najnowsze badania pokazują, że Facebook szybko wypiera Naszą-Klasę także z umysłów internautów. Znajomość spontaniczna serwisu obsunęła się z 36 proc. do 26 proc. podczas gdy znajomość amerykańskiego rywala wzrosła z 9 proc. do 21 proc. Z top 10 rankingów NetTrack wyleciały przy tym Zumi (marka Onetu) i O2. Pojawiły się Gadu-Gadu i YouTube.

— W stosunku do całego 2010 r. duży wzrost odwiedzania zarejestrował Facebook, z 18,3 proc. w 2010 do 34,1 proc. w pierwszym półroczu 2011 — przyznaje Kuba Antoszewski z MillwardBrown SMG/KRC autora badania NetTrack.

Więcej w środowym "Pulsie Biznesu". Kup online.