Prezes producenta gier na konferencji GPW Innovation Day zapowiedział, że tytuły nowych produkcji zostaną ujawnione do końca roku lub w I kwartale przyszłego roku.
– Te tytuły, których remake’ami się zajmujemy mają większy potencjał niż dotychczasowe, jak “House of Death” czy “Front Mission”. To większe i bardziej skomplikowane produkcje. To tytuły AAA od jednego z najbardziej znanych właścicieli IP na świecie – mówi Zbigniew Dębicki.
Prezes zadeklarował publikację nowej strategii w ciągu kilku miesięcy, ale jest to zależne od negocjacji w sprawie wydania kolejnych gier, które toczy spółka, zajmująca się remake’ami gier na Nintendo Switch.
– W Tokio mamy serię spotkań z właścicielami IP, o których nie mogliśmy jeszcze niedawno marzyć. Liczba wydawanych tytułów na pewno przełoży się na wzrost przychodów i zysków. Jest szansa na wydanie jednego dużego tytułu w 2024 r. – mówi Zbigniew Dębicki.
Zapowiedział on także własną grę, której budżet ma wynosić pojedyncze miliony.