„Frostpunk” już się opłacił

Ponad 250 tys. szt. — tyle wyniosła sprzedaż gry „Frostpunk” w ciągu trzech dniu od premiery.

Ponad 250 tys. szt. — tyle wyniosła sprzedaż gry „Frostpunk” w ciągu trzech dniu od premiery. Dobre recenzje i pierwsze miejsce na liście bestsellerów Steam przełożyły się na dobrą sprzedaż najnowszej produkcji 11 bit studios. Przychody ze sprzedaży gry, która miała premierę we wtorek o godz. 15, już w piątek po południu z nawiązką pokryły wszystkie wydatki poniesione na produkcję i marketing gry, które były na poziomie ponad 10 mln zł. Dobre wieści przełożyły się pozytywnie na notowania producenta gier. W piątek kurs spółki zwyżkował o blisko 9 proc. i zakończył dzień na poziomie 304,5 zł, ustanawiając nowe maksimum. Obroty na akcjach spółki przekroczyły 23 mln zł.

Dobrych wyników sprzedaży można się było spodziewać po informacjach o pozytywnych recenzjach gry. Obecnie skumulowana ocena na bazie 29 recenzji portali branżowych to 87/100. Przez pierwsze dwa dni od premiery gra była na pierwszej pozycji listy globalnych bestsellerów Steam, by drugiego dnia spaść na drugą pozycję. 11 bit szykuje kolejną porcję informacji. Po długim weekendzie spółka przedstawi plany na przyszłość, w tym związane z dalszą monetyzacją „Frostpunka” oraz rozwojem wydawnictwa 11 bit publishing.© Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / „Frostpunk” już się opłacił