Flying Bisons i FDC postawiły na rozszerzenie kompetencji

ANB
opublikowano: 2024-03-19 20:00

Po okresie współpracy projektowej firmy formalnie połączyły siły. Liczą, że ich atutem na rynku okaże się kompleksowość obsługi.

Przeczytaj tekst i dowiedz się:

  • jakie wspólne cele połączyły spółki z branży usług cyfrowych
  • jak będą wyglądały struktury spółek po fuzji
  • na zlecenie jakich korporacji i w kampaniach których znanych postaci ze sceny muzycznej pracowały dotychczas spółki
Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Flying Bisons i FDC, dwie spółki z branży cyfrowej obsługi klienta, poinformowały o fuzji dokonanej w lutym 2024 r. Flying Bisons zostało większościowym udziałowcem FDC, zyskując dodatkowe kompetencje produkcyjne i rozszerzając zakres obsługi klientów.

Obydwie firmy będą działać nadal jako odrębne podmioty pod dotychczasowymi nazwami. Deklarują, że fuzja to naturalny krok w ich rozwoju, który jest konsekwencją realizowanego wcześniej wspólnego projektu – „wdrażania ogromnej platformy rządowej, opierającej się na dużej ilości materiału wizualnego”.

– Połączenie z FDC wynika z chęci uzupełnienia i rozszerzenia naszego procesu, by stał się jeszcze bardziej konkurencyjny. Jesteśmy w stanie zapewnić jakościowy kontent niezależnie od tego, czy mowa o copywritingu, ilustracjach, produkcjach photo czy video – mówi Kamil Tatol, prezes Flying Bisons.

Flying Bisons jest firmą doradczą, wspierającą klientów z Polski i zagranicy w procesie transformacji cyfrowej. Dotychczas zrealizowała ponad 200 projektów z zakresu UX i CX design. Wśród korporacji, z którymi współpracowała, wymienia: PwC, IKEA, Mercedes, KFC, Hebe czy eObuwie. Podaje, że od kilku miesięcy m.in. realizuje umowę z rządową spółką Takamol Holding z Arabii Saudyjskiej („projekt wpływający na życie zawodowe milionów ludzi pracujących w tym kraju”).

– Połączenie z Flying Bisons otworzy nowe możliwości dla zespołu FDC, pozwalając nam rozwinąć się na wielu frontach. Już utworzyliśmy sekcje zajmujące się motion designem i animacją 3D. Co więcej, otwieramy się na nowe rynki i obszary działalności – podkreśla Krzysztof Kowalski, prezes i założyciel FDC.

Firma FDC (dawniej Flying Digital Content) powstała w 2021 r. Świadczy usługi takie jak produkcja wideo, sesje zdjęciowe, wielkobudżetowe produkcje wideo do kampanii telewizyjnych czy teledyski. Klientami spółki były: HBO Max, Kaktus, Manhattan, Żabka czy Sizeer. Firma współpracowała także w twórcami polskiej sceny muzycznej (Mata, Taco Hemingway, Kizo).