Czy firmowy biuletyn może budzić emocje? Okazuje się, że oczywiście. A takich gazetek powstaje coraz więcej i o coraz wyższej jakości.
Na ten wieczór redakcje biuletynów czekały od dawna. Dlatego warszawski klub Maska, w którym odbyła się gala Konkursu Biuletynów Firmowych, pękał w szwach. Ich twórcy mogli skorzystać z bezpłatnych porad specjalistów z agencji Agape — dostać szczegółowe analizy. Ale clou wieczoru to rozdanie nagród. Biuletyny firmowe oceniano w trzech kategoriach — biuletyn zewnętrzny, wewnętrzny oraz elektroniczny.
W pierwszej kategorii najlepsza okazała się gazetka Laboratorium dr Ireny Eris — „Sense of Beauty”. Drugie miejsce zajął biuletyn „Formuła Allianz”, wydawany przez TU Allianz Życie Polska, a trzecie „Wokół herbaty” firmy Gourmet Foods. Zwycięzcą w kategorii biuletynów elektronicznych okazał się „Piwowarski Serwis Informacyjny” Kompanii Piwowarskiej. Tuż za nim uplasowały się „Kurier BRE Banku” i „Newsletter GM Records”. Jak co roku, najmocniej obsadzona była kategoria biuletynów wewnętrznych. Za najlepszy jury uznało „Hapowo” HP Polska. Drugie i trzecie miejsce zajęły „Świat piwa” Kompanii Piwowarskiej i „Bez Filtra” firmy Altadis Polska.
