Tworzony program rabatowy będzie dostępny na stronie serwisu SECONDSTREET i będzie realizowany równolegle w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście. Pilotażowo w drugiej połowie czerwca wystartuje akcja "Zakupomania", której uczestnicy (użytkownicy polskiej wersji serwisu SECONDSTREET posiadający karty BZ WBK) będą otrzymywać w cyklu miesięcznym doładowania pieniężne za aktywność w serwisie. W tym celu został stworzony i wdrożony system monitorujący aktywność wszystkich użytkowników, tj. aplikacja zliczająca ilość wpisów, dodanych zdjęć, komentarzy, dzięki której będzie można wyłonić najbardziej aktywnych użytkowników w poszczególnych miastach.
Program rabatowy będzie posiadał własną kartę co-brandową, tj. kartę BZ WBK z logo SECONDSTREET dostępną w oddziałach BZ WBK w całym kraju, a także na stronie SECONDSTREET i stronach partnerskich. Karta będzie upoważniać do zniżek w punktach handlowych, usługowych i gastronomicznych, które udzielą specjalnego rabatu poprzez serwis SECONDSTREET. Program rabatowy będzie wspierany przez akcję off-line prowadzoną m.in. bezpośrednio w punktach handlowych, usługowych i gastronomicznych.
Zarząd Emitenta będzie na bieżąco informował o szczegółach negocjacji prowadzonych z BZ WBK.
Podstawa prawna: §6 ust. 14.2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Osoby reprezentujące spółkę:
- Bartłomiej M. Matusiak - Prezes Zarządu