Główne kanały informacji

NBP
02-10-2009, 14:19

informacje przekazywane w ramach normalnego działania środków masowego przekazu, ewentualnie w ramach specjalistycznych lub cyklicznych relacji w mediach elektronicznych, w ramach dodatków na dany temat w prasie.

Ogłoszenia w mediach, informacje i ogłoszenia płatne

Uniwersalne, drukowane materiały informacyjne — wydawnictwa dostarczane do każdego gospodarstwa domowego, powinny dotyczyć takich kwestii, jak wygląd banknotów i monet, elementy zabezpieczeń, najważniejsze daty.

Strona internetowa

Osobna, specjalna strona na temat wprowadzenia euro.

Reklama zewnętrzna

nośniki outdoorowe, np. plakaty, billboardy, citylighty.

Bezpłatna infolinia telefoniczna

Specjalistyczne konferencje, wykłady, szkolenia, seminaria.

Materiały drukowane

ulotki, broszury, plakaty

Materiały audiowizualne i multimedialne

kasety wideo, CD-ROM-y, DVD rozprowadzane w szczególności w szkołach i organach samorządowych.

Dzień Euro

Ogólnonarodowe wydarzenie dla społeczeństwa (akcje publiczne, koncerty, happeningi we wszystkich większych miastach i gminach), zrealizowane na początku najintensywniejszej kampanii informacyjnej, np. sto dni przed "momentem zero", czyli datą wejścia Polski do strefy euro.

Produkty reklamowe z motywem wprowadzenia euro.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: NBP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Główne kanały informacji