Spółka kurierska GLS rozbudowuje sieć punktów Parcel Shop w Europie. Pierwsze tego rodzaju zostały już otwarte w Austrii, Irlandii, Portugalii oraz na Węgrzech. Do końca 2006 r. zostaną uruchomione następne — w Danii, Francji oraz Holandii. Istniejąca dotąd sieć niemiecka będzie sukcesywnie rozszerzana. System „shop-in-shop” opiera się na lokalizacji punktów Parcel Shop w kioskach oraz centrach handlowych. GLS Germany jest pionierem w zakładaniu punktów Parcel Shop. Już w 1997 r. otwarto w Niemczech ich pierwsze oddziały. Obecnie sieć składa się z 2,5 tys. punktów, a liczba ta podwoi się do 5 tys. do końca 2007 r. Pomysł oparty jest na założeniu, że jeśli klient nie jest obecny w domu, paczka (B2C) doręczana jest do najbliższego punktu Parcel Shop, skąd może być odebrana przez adresata. Nowa usługa będzie dostępna w Niemczech w 2006 r.
GLS rozbudowuje sieć Parcel Shop