GLS rozbudowuje sieć Parcel Shop

Spółka kurierska GLS rozbudowuje sieć punktów Parcel Shop w Europie. Pierwsze tego rodzaju zostały już otwarte w Austrii, Irlandii, Portugalii oraz na Węgrzech. Do końca 2006 r. zostaną uruchomione następne — w Danii, Francji oraz Holandii. Istniejąca dotąd sieć niemiecka będzie sukcesywnie rozszerzana. System „shop-in-shop” opiera się na lokalizacji punktów Parcel Shop w kioskach oraz centrach handlowych. GLS Germany jest pionierem w zakładaniu punktów Parcel Shop. Już w 1997 r. otwarto w Niemczech ich pierwsze oddziały. Obecnie sieć składa się z 2,5 tys. punktów, a liczba ta podwoi się do 5 tys. do końca 2007 r. Pomysł oparty jest na założeniu, że jeśli klient nie jest obecny w domu, paczka (B2C) doręczana jest do najbliższego punktu Parcel Shop, skąd może być odebrana przez adresata. Nowa usługa będzie dostępna w Niemczech w 2006 r.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ