Ten sport w Polsce nie jest jeszcze zbyt popularny ale są szanse, żeby to się zmieniło bo przecież w golfa na świecie gra się powszechnie – zapewnia mój pierwszy gość – Michał Kołatkowski, właściciel sieci sklepów golfowych Epic Golf i Bunkier Store i dodaje, że wcale to nie jest tak drogi sport, jak powszechnie się uważa. Wtóruje mu Emilia Rozum, menedżerka z pola golfowego w podwarszawskich Sobieniach Królewskich, która opowiada m.in. o tym ile kosztuje wejście na taki obiekt. Artur Wiza, wiceprezes Asseco Poland, aktywny golfista, widzi wiele podobieństw między uprawianiem tego sportu i prowadzeniem biznesu a Elżbieta Panas, aktorka, która pokochała golfa i założyła Stowarzyszenia Golfa Kobiet podkreśla, że coraz więcej Pań można zobaczyć na polu golfowym. Wszyscy są zgodni - gra w golfa jest dla wszystkich i jest znakomitym sposobem na aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu w otoczeniu pięknej przyrody. Dlatego golfa trzeba promować. Zapraszam do słuchania.
Szukaj Pulsu Biznesu do słuchania w swojej aplikacji muzycznej (np. Spotify) lub podcastowej (Apple podcast, Podcast Addict i wielu innych).
GOŚCIE:
1’02” Michał Kołatkowski, właściciel sieci sklepów Epic Golf i Bunkier Store: o rynku golfa w Polsce
12’30” Emila Rozum, menedżer pola golfowego w Sobieniach Królewskich: o tym kto przychodzi pograć na polu i ile to kosztuje
22’05” Artur Wiza, wiceprezes Asseco Poland: o wspólnych cechach golfistów i biznesmenów
34’16” Elżbieta Panas, prezes Stowarzyszenia Golfa Kobiet: o paniach, które uprawiają ten sport
50’55” Zakończenie