Od premiery 21 maja DnF Mobile zarobił 63 mln USD w chińskim App Store, jak wynika z danych App Store. To z kolei przekłada się na ponad 140 mln USD ze wszystkich platform mobilnych, oszacowała firma Niko Partners.
Hit wyczekiwany przez lata
Gra, oparta na długoletniej serii dewelopera Nexon, znalazła się na szczycie listy pobrań i zarobków w ciągu ostatniego tygodnia. Na iPhone’y została ściągnięta 2,6 mln razy. Tencent musiał zawiesić DnF w ciągu godziny od jej debiutu z powodu usterek serwerów. Nowy produkt zdetronizował dotychczasowe wieloletnie hity chińskiego giganta, Honor of Kings i Peacekeeper Elite.
Premiera gry została opóźniona o kilka lat z powodu represji Pekinu wobec branży internetowej. Jej debiut może przełożyć się na ponad 1 mld USD sprzedaży Tencentu, lub ok. 5 proc. krajowej sprzedaży gier, jeśli tak prężna dynamika zostanie utrzymana.