Grey wchłonie Testardo?

MAZ
opublikowano: 19-05-2008, 00:00

Według „Pressserwisu”, międzynarodowa sieć reklamowa Grey Worldwide Warszawa ma przejąć agencję reklamową Testardo Red Cell. Rafał Baran i Paweł Niezgoda, założyciele i główni udziałowcy Testardo, podobno zdecydowali się sprzedać swoje udziały sieci Grey Worldwide i dołączyć do kierownictwa Grey Worldwide w Polsce. Natomiast Testardo Red Cell obok Grey stałaby się drugą niezależną agencją reklamową w grupie. Rafał Baran, dyrektor zarządzający Testardo Red Cell nie chciał potwierdzić tej informacji. Z kolei Pietro Leone, regional managing director Central & Estern Europe Grey Global Group, już dwa tygodnie temu zapowiadał, że szefostwo Grupy Grey zamierza przebudować swoją strukturę i przejąć inną agencję reklamową.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu