"Grumpy Cat" nie żyje

opublikowano: 17-05-2019, 14:38

Najsłynniejszy kot w Internecie „Grumpy Cat”, czyli „Naburmuszony kot”, zmarł w wieku siedmiu lat w Arizonie, gdzie mieszkał ze swoją właścicielką, poinformował „The Guardian”.

„Grumpy Cat”, który naprawdę był kotką i na imię miał Tardar Source, rozgłos zyskał dzięki swojej oryginalnej urodzie. Jej smutna mordka stała się inspiracją licznych memów i uniwersalnym symbolem niezadowolenia.

Jej właścicielka Tabatha Bundesen z Morristown w stanie Arizona, dzięki internetowemu sukcesowi kotki mogła rzucić pracę kelnerki. Według brytyjskich mediów, kotka zarobiła od czasu zyskania popularności 700 mln GBP.

Kotka została bohaterką książek i pojawiała się na licznych produktach spożywczych. Znalazła się na pierwszej stronie dzienników „The Wall Street Journal” i „New York Magazine”, a nawet zagrała główną rolę w filmie "Grumpy Cat’s Worst Christmas Ever".

Sprzedaż wizerunku kota przyniosła spore zyski firmie Grumpy Cat Limited.
O śmierci kota poinformowali na Twitterze jego opiekunowie.

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy