Gwiazdorski design Redd's

MAZ
16-07-2007, 00:00

Kompania Piwowarska wymyśliła, by w ramach letniej promocji kobiety zaprojektowały puszki piwa.

Kompania Piwowarska wymyśliła, by w ramach letniej promocji kobiety zaprojektowały puszki piwa.

Nowe opakowania trzech owocowych smaków piwa Redd's zaprojektowały Ania Dąbrowska, Maria Peszek i Agata Nowicka „Endo”. Kompania Piwowarska, producent tego kobiecego trunku, przygotowała dla konsumentek konkurs promocyjny pod hasłem „Zaprojektuj swoją puszkę Redd'sa”. Wspiera go ogólnopolska kampania reklamowa „Redd's. W Twoich kolorach”, której głównym celem jest rynkowe odświeżenie wizerunku marki.

W jury konkursu dla konsumentek zasiądą piosenkarka Ania Dąbrowska, aktorka Maria Peszek i rysowniczka Agata Nowicka, które ocenią nadesłane prace. Można przesłać samodzielnie wykonaną puszkę lub zaprojektować ją w specjalnym programie, który znajduje się na stronie internetowej www.redds.pl. Najlepsze prace zostaną wydrukowane na firmowych puszkach i w limitowanej serii pojawią się jesienią w całej Polsce. Termin nadsyłania prac upływa 31 sierpnia 2007 r. Konkurs dodatkowo wspiera ogólnopolska kampania reklamowa i PR prowadzona w mediach i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za działania reklamowe odpowiada agencja Publicis, kreacje internetowe przygotowała agencja Artegence. Część komunikacyjną zaplanował dom mediowy Starcom.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Gwiazdorski design Redd's