Harper Hygienics rośnie w Rosji i Rumunii

AT
23-03-2011, 00:00

Wzrost cen bawełny przełożył się na wyniki producenta wyrobów higieniczno-kosmetycznych. Harper Hygienics zakończył rok 13,44 mln zł zysku netto, co oznacza spadek o 26,3 proc. Na niższe wyniki wpłynął m.in. wzrost cen surowca oraz inwestycja w centrum dystrybucyjne.

Przychody spółki wzrosły o 15,7 proc., do 201 mln zł. Sprzedaż krajowa wyniosła 130,26 mln zł. Największą dynamikę właściciel marki Cleanic miał za granicą.

— Jesteśmy szczególnie zadowoleni z rozwoju sprzedaży na rynkach rosyjskim i rumuńskim, gdzie zanotowaliśmy dynamikę przychodów 63,7 i 162,3 proc. — mówi Robert Neymann, prezes Harper Hygienics.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AT

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Harper Hygienics rośnie w Rosji i Rumunii